miercuri, 20 octombrie 2010

Movie review

Hey,there!
Precum am menționat în postul trecut,am revenit cu un movie review.Filmul săptămânii este: Inception(2010).
Am fost cu adevărat fascinată de film și nu exagerez când spun că Inception se dovedește a fi un film foarte bun.Te lasă fără respirație încă de la început și  chiar după ce filmul ia sfârșit,speechless!
Săptămâna trecută am fost la cinema cu un prieten și am ales să vizionăm Inception,însă fără să fi avut nici cea mai mică idee cam cât de bun ar fi el.Poate tema centrală a filmului nu m-a cucerit în întregime,nu este una din temele preferate,însă construcția subiectului,a filmului în sine și tehnica m-au dat pe spate.Ca și actorii  de altfel,great perfomances!
Personajul principal e Leonardo diCaprio,și pe lângă binecunoscutul "Titanic*"(1997) cu care m-a cucerit-film pe care de altfel îl vizionez de fiecare dată cu mare plăcere-se alătură și "The Aviator*"(2004) și "Shutter Island*"(2010),așadar personajul avea un plus încă de la început.Printre personajele secunde se află actrița Ellen Paige,care a jucat în "Juno*",are un șarm și caracter aparte,iar în Inception și-a jucat foarte bine rolul.Alături de Ellen,la aceiași categorie de personaje se numără Joseph Gordon-Levitt,actorul din "500 Days of Summer*" și "Hesher*",un actor frumos și prea puțin apreciat,aș spune eu.
Acum că am enumerat personajele,să vă povestesc puțin generalitățile filmului.Se recomandă a fi un thriller,cu elemente SF și presărat cu puțină dramă și mister.Are 148 de minute,a apărut în România pe 30 iulie anul acesta și deja are nota 9,1 pe IMDb ceea ce îl clasează în top 250(topul celor mai apreciate filme din lume de-a lungul timpului) pe locul 4,hurray!Să nu uit,directorul și scenaristul este unul și același Christopher Nolan,binecunoscutul director al lui "Batman Begins*" și "The dark knight*".
Cam atât,nu vreau să dezvălui mai multe.Filmul încă rulează în cinema-uri,pentru mai multe informații accesați IMDb -ul și aveți aici Trailer-ul oficial al filmului.Mergeți la cinema,merită!
Notă : Steluțele(*) reprezintă modul de a accentua faptul că filmele menționate sunt filmele vizionate de mine.Aceste filme nu sunt singurele filme ale actorilor și respectiv,directorului,ci doar filmele pe care,din nou, le-am văzut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu