marți, 19 octombrie 2010

Haul : Hair products



Astăzi m-am hotărât să fac un haul prin care să prezint produsele pe care le folosesc pentru păr.De fapt,acest haul conține și câteva caracteristici ale unui review,însă nu va fi un review..cel puțin ,nu astăzi :D

Așadar,voi începe cu primul produs,și anume obișnuitul șampon.După îndelungi căutări și încercări am ajuns și la un șampon pe care nu l-am folosit niciodată până acum nu demult.Am auzit multe despre el înainte,însă nu mi se părea a fi ieșit din comun cu absolut nimic față de celelalte,însă într-un final m-am hotărât: "fie ce-o fi!",mi-am zis,și l-am cumpărat.Șamponul este Elseve(de la L'Oreal,Paris) Nutri-gloss.L-am luat pe cel pentru strălucire pentru că am impresia că părul meu își pierde din strălucire,și atunci trecem la fapte .. Se intitulează în felul următor : "Elseve Nutri-Gloss: Strălucire de oglindă,atingere de cașmir."Conține perle și proteine menite să redea strălucirea și suplețea părului,de asemenea formula lui hrănește și întărește firul de păr.

So,Elseve nutri-gloss,400 ml,preț: 14,25lei.Hope it works!
Următorul este balsamul de păr,și fiindcă aveam nevoie de unul nou mi-am permis să încerc unul din balsamele din gama profesională Syoss.Balsamul pe care l-am cumpărat poartă numele de Repair Therapy,pentru păr uscat și deteriorat.De altfel,pentru a nu amesteca toate produsele în păr fără nici cea mai mică relevanță între ele,balsamul e compatibil pentru shiny hair(păr strălucitor)..asta dacă șamponul își face treaba. Deci,Syoss Repair Therapy,500 ml,preț : 18,5 lei.



Un alt produs este masca de păr.Pe care o folosesc o dată/săptămână,nu de alta dar pentru a-și face efectul are nevoie de 30 de minute și rareori îmi permit să pierd o oră întreagă în baie.Masca despre care vorbesc este o mască pentru păr normal, regerenatoare, de la Kallos Hair Care.Numele "mic" este Frutta,pentru că masca e "pe bază de amestec de hidroacizi naturali proveniți din fructe și legume".De fapt,masca e mai mult decât o mască,e un tratament,are o consistență ușoară și miroase delicios.
Așadar,Kallos Frutta,800 ml, preț: 18 lei(dacă nu mă înșel).
Următoarele produse le prezint împreună,pentru că le folosesc împreună.Și anume : uleiul de ricin și serul de vitamina A.Le folosesc la tratament pentru păr tot once a week,pentru vârfuri deteriorate.Prețul uleiului de ricin a fost 5 lei,iar serul e de la Biofarm și am dat 3 lei sau 2,5 lei,nu-mi amintesc exact.

 Țin să menționez că am numit acest post "haul" întrucât produsele au fost achiziționate la începutul lunii,adică la scurt timp după venirea mea în Cluj.Acesta fiind motivul pentru care le-am inclus într-un haul.
Acestea fiind spuse și produsele prezentate,merg să fac repede o băiță pentru a grăbi review-ul produsele :D
See you 2mrw!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu