duminică, 17 octombrie 2010

Ca orice început..

Heei!

Mă numesc Alina-but you can call me as well Akari- și precum spune și descrierea sunt studentă în anul I la jurnalism,UBB -Cluj,însă sunt originară din Siret(Suceava).I know,departe de casă,dar Clujul a devenit a doua mea casă încă de anul trecut când l-am văzut prima oară.Clujul e locul care mă împlinește pe toate planurile,for now.
Sunt fascinată de dans(dans modern și sportiv) și am câțiva ani experiență în acest domeniu.Cânt foarte des și celor din jur le face plăcere să mă asculte cântând.Am dansat pe scenă de foarte multe ori,însă de cântat doar o singură dată și asta când eram tinerică,și găsesc dansatul pe scenă mai ușor și puțin solicitant decât cântatul,in my opinion..Am trac față de public,grupuri mari de oameni necunoscuți și de aceea nu voi îndrăzni-cred eu- vreodată să cânt pe scenă.
Altă pasiune de-a mea,mai nou a înlocuit dansul,este make-up-ul.Mă joc cu pasiunea asta a mea de vreo 4 ani încoace,la început era o culoare,mai apoi 2 culori & so on până am ajuns să folosesc atât de multe culori pe machiaj încât să nu-mi mai pese câte sunt,ci cum iese machiajul.Primele machiaje au fost încercate pe mama,bineînțeles,apoi pe prietene,than pe cunoscuți și acum pe necunoscuți :D Mulți mi-au apreciat muncă și încă mi-o apreciază,așadar încurajată de prietene și colege de la facultate mi-am deschis blog,în speranța că voi aduce ceva nou și voi impresiona prin originalitate.M-am "afundat" în domeniul make-up și beauty de aproximativ 2 ani și de atunci îmi este greu să mă despart de tot ce înseamnă aceste lucruri.

Pentru început voi posta machiajele din urmă și încet,încet le voi aduce la zi pe toate.Pe lângă make-up looks,vor mai fi postări cu hauls,reviews,fashion &beauty-related și,bineînțeles music related și câteodată,movie related.Sper să vă cuceresc ochii și să vă fur zâmbete la fiecare postare.
Welcome to Akari's world! Enjoy.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu