duminică, 17 octombrie 2010

Purple iris - make-up look

Voi începe cu look-ul care a fost cel mai solicitat și cel mai lăudat.Și anume: purple iris.Alături de machiaj se află și poză de inspirație.E printre primele machiaje realizate după o lungă pauză.
Modelul acesta de machiaj mi se pare cel mai simplu de realizat și se încadrează bineînțeles la machiaje de seară.E prea heavy pentru daytime.În opinia mea,machiajul ar completa perfect o ținuță simplă.L-aș recomanda pentru club/petreceri-majorate,zile onomastice- și l-am realizat cel mai des pentru nunți.
Nu am obiceiul să fac poze cu etapele sau să le explic și să menționez produsele folosite,dar la cerere aș putea face și asta.Însă acum la primele postări îmi este mult mai greu fiind machiaje din urmă.
La acest machiaj nu am multe fotografii și printre puținele care sunt nu există una cu un close-up mai bun sau cu ochii închiși ori cu fața.My mistake,pe atunci nu plănuiam deschiderea vreunui blog :) Dar,from now on,machiajele vor împlini toate cerințele,sper :D
 Pe data viitoare! >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu